Sari peste

Întrebări frecvente


1. Utilizatori

Unde găsesc un ghid al tipurilor de pariuri?

La secțiunea Ghid de Pariere de pe site veți găsi ghiduri pentru toate tipurile de pariuri disponibile. Informații despre tipurile de pariuri găsiți și în Regulamentul de joc.

Unde găsesc definițiile termenilor de pariere?

Definițiile termenilor de pariere le puteți găsi în Regulamentul de joc.

2. Biletul virtual

Se poate paria online?

Momentan nu se poate paria online, puteți doar să creați bilete virtuale pe care apoi să le pariați în agențiile Go!Bet. Utilizând codurile biletelor virtuale, pariurile se fac mai repede, reducând timpul de așteptare.

Cum se face un bilet virtual?

Pentru a crea un bilet virtual, alegeți evenimentul dorit din ofertă și faceți click pe cotă. După ce ați adăugat toate evenimentele pe care doriți să pariați, apăsați pe Printează. Biletul se poate înregistra în orice agenție Go!Bet în baza codului generat.

Cum pot să verific un bilet pe site?

Puteți verifica un bilet la secțiunea Verificare Bilet de pe prima pagină, prin introducerea codului de verificare online tipărit pe bilet format din cifre si litere.

Ce tipuri de pariuri se pot face pe biletul virtual?

Pe biletul virtual sunt acceptate toate tipurile de pariuri din oferta sportivă și loterii.

3. Efectuarea pariurilor

Care sunt mizele minime/maxime acceptate?

Miza minimă acceptată pentru pariuri sportive și loterii, pe un singur bilet este de 1 leu.

Care este numărul maxim de evenimente pe un bilet?

Un bilet poate conține maxim 35 evenimente, iar biletele virtuale maxim 16.

Ce pot să fac dacă un bilet a fost emis greșit?

Este responsabilitatea clientului să se asigure că datele înscrise pe bilet sunt corecte. Un bilet emis greșit se poate storna în cel mult 15 minute de la emiterea lui, dar nu mai târziu de momentul începerii primului eveniment de pe bilet.

Când se afișează rezultatele?

Rezultatele se afișează, de regulă, a doua zi după terminarea evenimentului, dar pot fi afișate și în maximum 3 zile de la finalizarea evenimentului.

4. Validare

Am pariat pe Cine merge mai departe și nu se validează meciul.

Pariul <Cine merge mai departe> presupune jucarea atât a turului cât și a returului, astfel validarea evenimentului se va face după jucarea ambelor faze.

La ce pariuri se iau în considerare reprizele de prelungiri?

Pariurile care se validează cu reprizele de prelungiri sunt specificate în ofertă sau/ și în Regulamentul de joc.

Ce se întâmplă dacă un meci este anulat/amânat/întrerupt?

Conform regulamentului, dacă meciul nu se reia în 48 de ore, acesta va primi cota 1. Regulile speciale de validare sunt detaliate în Regulamentul de joc.

Ce se întâmplă dacă meciul nu se joacă în formatul standard?

În cazul în care un meci nu se joacă în formatul standard (se schimbă gazdele sau se schimbă formatul reprizelor) meciul va primi cota 1.

Ce se întâmplă dacă meciul a început înaintea efectuării pariului?

Meciul va primi cota 1. Pentru Pariurile Live consultați Regulamentul de joc.

De ce nu am primit câștigul complet pentru pariul meu?

Este posibil ca unul sau mai multe meciuri pariate să fi primit cota 1.

Unde pot să îmi ridic câștigul?

Câștigul se ridică în baza biletului și a actului de identitate, de la agenția în care a fost emis biletul sau în orice agenție Go!Bet din alt oraș, în maximum 30 de zile.

Ce impozite se plătesc pentru câștiguri?

Conform legii, veniturile din jocuri de noroc se impun prin reținere la sursă cu o cota de 1% aplicată asupra tuturor sumelor încasate de un participant de la un organizator de jocuri de noroc. Veniturile din jocurile de noroc care depășesc echivalentul a 15.000 euro se impozitează cu 16%, iar veniturile care depășesc echivalentul a 100.000 euro se impozitează cu 25%.

Ce pot să fac dacă biletul a fost pierdut/furat?

Câștigul se poate ridica numai în baza biletului pariat.

De ce nu se validează un meci?

Meciul este în curs de validare, se așteaptă rezultatele oficiale.

Ce înseamnă când la validarea unui bilet, un meci apare cu semnul întrebării?

Înseamnă că meciul respectiv nu a fost validat.

De ce îmi sunt refuzate anumite pariuri/combinații?

Unele opțiuni de pariere nu sunt compatibile între ele.

Cum se calculează câștigul?

În principiu, câștigul se calculează înmulțind miza pariată cu cota finală a meciului/ meciurilor pariate, dar pentru mai multe detalii privind metoda de calcul a câștigului, vă rugăm să consultați Regulamentul de joc și/ sau Ghidul de pariere.

De ce s-au schimbat cotele unui meci?

Cotele pot fluctua în timp până la ora de începere a evenimentului.

Ce se întâmplă dacă o extragere loto nu are loc la data și ora stabilite?

În cazul în care o extragere nu a avut loc la data și ora stabilite inițial, conform programului de extragere, biletul rămâne valabil până la următoarea extragere.

Cum se acordă bonusul?

Pentru detalii privind acordarea bonusului, vă rugăm consultați secțiunea Super Oferte.

Ce pot să fac dacă un bilet a fost validat greșit sau a rămas neprocesat?

În eventualitatea în care un bilet a fost validat greșit sau a rămas neprocesat, vă rugăm să ne transmiteți seria biletului pentru verificare pe mail: parior@gobet.ro sau prin intremediul operatoarei din agenție.

5. Generale

Care este programul de lucru al agențiilor?

Programul de lucru al agențiilor este zilnic, între orele 10:00 - 22:00.

Care este programul de lucru al Infoline?

Programul de lucru al Infoline este zilnic, între orele 10:00 - 22:00.

Se poate plăti cu cardul în agenții?

Momentan această metodă de plată nu este disponibilă în agenții.